Оплата

Обліковий період — це період надання Телекомунікаційних послуг, що дорівнює одному календарному місяцю. Списання грошових коштів з Особового рахунку Абонента, в розмірі всіх попередньо замовлених послуг, здійснюється на початку Облікового періоду автоматично, згідно визначеної дати.

Дата поповнення балансу не є початком нового облікового періоду та не передбачає відкриття наступного календарного місяця. Дізнатись дату Вашого особистого облікового періоду, можна в Особистому кабінеті або ж за номерами Служби технічної підтримки.

У випадку поновлення Абонентом доступу до мережі Інтернет, після тривалої паузи від 2-х тижнів (утримання в мережі), обліковий період починає новий відлік (календарний місяць), з дня звернення Абонента та оплати послуг за умовами визначеної послуги, зазначеної на Сайті Оператора.

Щомісячна абонплата за користування послугами провайдера DOMINET списується автоматично авансом за 1 календарний місяць. Кошти списуються щомісяця з дати підключення в 00:00. Якщо після списування абонплати на рахунку клієнта буде негативний баланс, доступ до інтернету буде автоматично заблоковано до поповнення рахунку. При цьому доступ до особистого кабінету буде відкрито – таким чином Ви зможете оформити «КРЕДИТ ДОВІРИ» на 5 днів.

ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ «КРЕДИТОМ ДОВІРИ»

  1. В рамках даної програми Ви маєте можливість відновити використання послуги на 5 днів з моменту активації.
  2. На протязі 5 календарних днів з моменту активації Ви повинні в повному обсязі зробити оплату всіх послуг, які тарифікуються по Вашому особовому рахунку.
  3. Скористатись «Кредитом довіри» Ви можете не більше одного разу на протязі одного календарного місяця.
  4. Якщо в період дії «Кредиту довіри» Вами не здійснена оплата послуг, або вони оплачені не в повному обсязі, усі послуги будуть повторно заблоковані до моменту їх оплати в повному обсязі.
  5. Якщо Ви поповнили свій рахунок раніше, ніж закінчився термін надання послуги і баланс на вашому рахунку більше кредитного ліміту – послуга відключається автоматично.

Додаткова плата за активацію послуги «Кредит Довіри» не нараховується.

Ви можете сплатити за послуги компанії в банківських терміналах (комісія до 3%)

Сплатити за послуги клієнти DOMINET можуть швидко, зручно і не виходячи з дому!

В Особистому кабінеті розділі “оплата” вибрати одну з онлайн платіжних систем:

  • Через мобільний додаток MonoBank (БЕЗ КОМІСІЇ!)
  • Через мобільний додаток Portmone (є комісія)
  • Через мобільний додаток EasyPay (є комісія)

Інструкцію оплати через мобільний додаток monobank|Universal Bank можна завантажити ТУТ

Інструкцію оплати через мобільний додаток EasyPay можна завантажити ТУТ

Завантажте додаток вже зараз!

ТОВ Домінет
Банківські реквізити:
Код ЄДРПОУ 42543669
Поточний рахунок у форматі IBAN:
UA403006580000026007043100553
Назва банку: АТ “ПІРЕУС БАНК МКБ”
МФО 300658
ІПН 425436610314

Призначення платежу:
За інтернет № договора/логін: _________

Новини
Акції

Підключайся!

Користуйся всіма перевагами швидкісного інтернету та цифрового телебачення Dominet
Підключитися
Підключитися