Оплата
Обліковий період — це період надання Телекомунікаційних послуг, що дорівнює одному календарному місяцю. Списання грошових коштів з Особового рахунку Абонента, в розмірі всіх попередньо замовлених послуг, здійснюється на початку Облікового періоду автоматично, згідно визначеної дати.
Дата поповнення балансу не є початком нового облікового періоду та не передбачає відкриття наступного календарного місяця. Дізнатись дату Вашого особистого облікового періоду, можна в Особистому кабінеті або ж за номерами Служби технічної підтримки.
У випадку поновлення Абонентом доступу до мережі Інтернет, після тривалої паузи від 2-х тижнів (утримання в мережі), обліковий період починає новий відлік (календарний місяць), з дня звернення Абонента до оператора та оплати послуг за умовами визначеної послуги, зазначеної на Сайті Оператора.
Щомісячна абонплата за користування послугами провайдера DOMINET списується автоматично авансом за 1 календарний місяць. Кошти списуються щомісяця з дати підключення в 00:00. Якщо після списування абонплати на рахунку клієнта буде негативний баланс, доступ до інтернету буде автоматично заблоковано до поповнення рахунку. При цьому доступ до особистого кабінету буде відкрито – таким чином Ви зможете оформити «КРЕДИТ ДОВІРИ» на 5 днів.
ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ «КРЕДИТОМ ДОВІРИ»
- В рамках даної програми Ви маєте можливість відновити використання послуги на 5 днів з моменту активації.
- На протязі 5 календарних днів з моменту активації Ви повинні в повному обсязі зробити оплату всіх послуг, які тарифікуються по Вашому особовому рахунку.
- Скористатись «Кредитом довіри» Ви можете не більше одного разу на протязі одного календарного місяця.
- Якщо в період дії «Кредиту довіри» Вами не здійснена оплата послуг, або вони оплачені не в повному обсязі, усі послуги будуть повторно заблоковані до моменту їх оплати в повному обсязі.
- Якщо Ви поповнили свій рахунок раніше, ніж закінчився термін надання послуги і баланс на вашому рахунку більше кредитного ліміту – послуга відключається автоматично.
Додаткова плата за активацію послуги «Кредит Довіри» не нараховується.
Якщо ж Ви потребуєте додаткових днів “Кредиту довіри” у нас є послуга “Додаткові гроші”.
За потреби абонент раз на місяць може продовжити “Креди довіри” еще максимум на 5 днів.
Ця послуга є платною і вартує 10грн на день.
Зверніть увагу! Повторне надання послуги «Кредит довіри. Додаткові гроші» можливе лише за умови, якщо абонент повністю сплатив заборгованість, яка виникла після останнього користування послугою.
Ви можете сплатити за послуги компанії в банківських терміналах готівкою (комісія до 3%)
Сплатити за послуги клієнти DOMINET можуть швидко, зручно і не виходячи з дому!
В Особистому кабінеті розділі “оплата” вибрати одну з онлайн платіжних систем:
- Через мобільний додаток MonoBank (БЕЗ КОМІСІЇ!)
- Через мобільний додаток Portmone (є комісія)
- Через мобільний додаток EasyPay (є комісія)
Інструкцію оплати через мобільний додаток monobank|Universal Bank можна завантажити ТУТ
Інструкцію оплати через мобільний додаток EasyPay можна завантажити ТУТ
Завантажте додаток вже зараз!
ТОВ Домінет
Банківські реквізити:
Код ЄДРПОУ 42543669
Поточний рахунок у форматі IBAN:
UA403006580000026007043100553
Назва банку: АТ “ПІРЕУС БАНК МКБ”
МФО 300658
ІПН 425436610314
Призначення платежу:
За інтернет № договора/логін: _________
Зверніть УВАГУ!
В призначенні платежу обов’язково вказуйте Ваш номер договору!
За регламентом НБУ міжбанківські платежі зараховуються до 5 банківських днів.
Кошти на ваш особистий рахунок надійдуть наступного банківського дня після зарахування на розрахунковий рахунок провайдера.
Платежі розносяться по банківським дням у період з 9:00 до 16:30. В суботу та неділю, а також у святкові дні платежі не зараховуються.