Додатки до публічного договору

Додаток 1

1.1 Дата поповнення рахунку не означає, що для вас автоматично починається новий обліковий місяць.

Щоб дізнатись, коли саме у вас починається ваш особистий обліковий період — вам потрібно звернутися до Служби підтримки за телефонами:
0986404026 (є вайбер та телеграм)
0996404025
0736404024

Тому, якщо ви не користувались інтернетом понад 2 тижні, і після цього вирішили відновити доступ, — ваш обліковий місяць почнеться з дня звернення до оператора та оплати послуг згідно з умовами, вказаними на сайті.

Зверніть увагу! Якщо ви не користувалися інтернетом менше ніж 2 тижні, дата списання не переноситься, і перерахунок коштів не проводиться.

Чому так? Навіть якщо ви тимчасово не користуєтесь інтернетом, сигнал все одно подається до вашого обладнання, і ми підтримуємо технічний зв’язок. Це дозволяє вам у будь-який момент поповнити баланс і миттєво повернутись в мережу — без затримок і повторних налаштувань.
Саме на ці технічні процеси і спрямовані кошти, які списуються в цей період.

Додаток 2

2.1 Для абонентів, підключених за технологією Ethernet (витою парою з домового комутатора):
Якщо ви перестаєте користуватись інтернетом (не оплачуєте тариф), але не повідомляєте нас про призупинення послуги, ми маємо право відключити вас від мережі через 3 місяці від дати останньої оплати. У разі, якщо ви захочете поновити підключення після цього — виклик майстра для повторного підключення буде платним.
🔹 Вартість такого підключення визначається на момент звернення.

2.2 Для абонентів, підключених за технологією Ethernet (витою парою з домового комутатора): Якщо ви заздалегідь повідомили, що призупиняєте користування послугою на термін понад 3 місяці,
ми маємо право відключити вас від комутатора, щоб звільнити порт для інших абонентів.
🔹 Відновлення підключення в такому випадку буде безкоштовним,
але здійснюється у порядку живої черги, разом з іншими ремонтними чи технічними викликами.

2.2.1 Якщо ви не хочете чекати, або плануєте повернутись у зручний для вас момент, можна замовити додаткову послугу — «Оренда порта».
🔹 Вартість — 30 грн/місяць.
🔹 У цьому випадку ми не відключаємо вас від мережі, порт резервується за вами на весь період.

Додаток 3

3.1 Кредит довіри для абонентів

Якщо ви не встигли вчасно поповнити рахунок, ви можете безкоштовно активувати “Кредит довіри” на 5 днів.
Протягом цих 5 днів інтернет працює, і у вас є час, щоб поповнити баланс і сплатити за тариф.
🔹 Підключення безкоштовне.
🔹 Додаткових оплат — немає, якщо ви встигаєте оплатити протягом цих 5 днів.

❗ Якщо протягом “Кредиту довіри” ви не поповнили рахунок і не оплатили тариф, але знову просите підключити інтернет — ви можете отримати другий “Кредит довіри” ще на 5 днів, але вже на платній основі.
🔹 Вартість — 15 грн/день
🔹 Максимальний термін — 5 днів
🔹 Ця сума додається до вашого основного тарифу.

📌 У результаті: ви повинні сплатити місячну абонплату + вартість платного кредиту довіри, якщо він був підключений.

✅ Приклад ситуації:
Абонент користується тарифом — 215 грн/місяць
🔹 1-й “Кредит довіри”безкоштовний, на 5 днів
— Абонент не встигає поповнити рахунок протягом цього періоду
🔹 2-й “Кредит довіри”платний, ще на 5 днів
— Вартість: 5 днів × 15 грн = 75 грн
Після 10 днів користування у “кредит”, абонент вирішує поповнити рахунок.

💳 Що потрібно буде оплатити:
🔹 Абонплата за тариф — 215 грн
🔹 Кредит довіри (платний) — 75 грн
Разом до сплати: 290 грн
❗ Якщо не оплатити — доступ до інтернету буде заблоковано до повного погашення суми.

Новини
Акції

Підключайся!

Користуйся всіма перевагами швидкісного інтернету та цифрового телебачення Dominet
Підключитися
Підключитися